Je kunt gratis annuleren tot 6 uur voor de afgesproken tijd op de ophaaldatum en de kosten voor de autoverhuur van de klant worden volledig gerestitueerd. Er worden geen restituties gegeven voor boekingen die binnen 6 uur voor de ophaaltijd worden geannuleerd of voor ongebruikte huurdagen. Als de klant na het boeken aanpassingen wil maken aan de reis wat betreft de reisdatum en -tijd of de ophaallocatie, kan de klant bellen naar 020-2008459. De betreffende leverancier kan een toeslag in rekening brengen in het geval van een wijziging van de boeking. Raadpleeg de Regels & Beperkingen die je tijdens het boekingsproces ziet voor meer details.

Als de autoverhuur als onderdeel van een pakket is geboekt, dienen verzoeken van de klant om een reis te annuleren of te wijzigen telefonisch te worden ingediend door naar 020 -2008459 te bellen of online via de sectie ‘Reisplannen’ op de website. Deze verzoeken worden namens de betreffende leveranciers afgehandeld. In het geval van annulering van een pakketreisboeking door de klant kunnen Expedia en de leverancier een vergoeding eisen om de kosten te dekken van de al gemaakte reisarrangementen. Daarnaast kunnen standaard annuleringskosten in rekening worden gebracht door de leveranciers van elk onderdeel van de pakketreis, naast de autoverhuur, met betrekking tot elke annulering.

Reacties

Comment on this FAQ

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.