Mits je daartoe in staat bent en het veilig is, neem je onmiddellijk contact op met het autoverhuurbedrijf. Zij kunnen je vaak helpen bij het verkrijgen van informatie van de andere betrokken partijen, het regelen van het wegslepen en ze kunnen je helpen om een andere auto te krijgen. Veel verhuurbedrijven hebben verzekeringsvoorwaarden die vereisen dat er binnen 24 uur bij hen verslag wordt uitgebracht en/of dat er een politierapport wordt overlegd. Als je op dat moment contact opneemt met het verhuurbedrijf, krijg je de meest nauwkeurige informatie. Mocht het kantoor gesloten zijn, dan staat er op het huurcontract vaak een telefoonnummer van een hulplijn die je kan assisteren, dus zorg dat je dit bij de hand houdt. Als je het verhuurbedrijf niet kunt bereiken, neem dan foto’s en verzamel zoveel mogelijk informatie van alle betrokkenen. Als er geen anderen bij betrokken zijn en je het voertuig tijdens de verhuurperiode hebt beschadigd, dien je nog steeds direct contact op te nemen met het autoverhuurbedrijf om ze hiervan op de hoogte te stellen.

Reacties

Comment on this FAQ

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.